Subscribe:

Pages

Thursday, September 1, 2011

selamat hari raya di perantauan

di kesempatan yang singkat ini saya ingin mengucapkan selamat hari raya kepada yang mengenal diri ini,,terutamanya kepada keluarga yang berada di kampung (malaysia) semoga hari raya ini meriah tanpa anak ini disisi..tidak lupa juga kepada ahli bait rumah darul nafisah tanta mesir,sahabat-sahabat yang telah lama xbersua,dengan ucapan SELMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN.maafkan silap dan salah saya selama kalian semua mengenali diri ini,jika sebelum ini terkasar bahasa,terlanjur bahasa,maafkan saya,kerana saya juga insan yang biasa,tidak terlepas dari salah dan silap...kemaafan dari kalian semualah yang sangat-sangat saya harapkan..kerana diri ini merasakan banyak melakukan salah..maafkan silapku..

     iklas dari sahabatmu di perantauan ( haliz syafiq)   

0 comments:

Post a Comment